Město Plzeň - bezbariérový web


Přečíst článek nahlas

Město Plzeň má nové propagační tiskoviny

Nové propagační tiskoviny představí Plzeň na veletrhu cestovního ruchu Holiday World

Nové propagační tiskoviny představí Plzeň na veletrhu cestovního ruchu Holiday World

Poprvé je představí na veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze ve dnech 7. – 10. února 2013. Vizuální styl všech tiskových materiálů určených především pro propagaci města v cestovním ruchu vychází z nového loga, které upozorňuje na skutečnost, že Plzeň bude v roce 2015 evropským hlavním městem kultury.

„Získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015 je výzvou pro naše město nejen v oblasti kultury, ale z mého pohledu také v cestovním ruchu. Je příležitostí jak využít potenciál Plzně k její proměně v moderní turistickou destinaci samozřejmě s využitím toho, co tady máme,“ uvádí náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch Eva Herinková.

Od září minulého roku se Plzeň rozhodla pro příští tři roky používat nové logo. Z něho vychází vizuální styl tiskovin. „Moderní barvy loga určitě přispěly k osobitému rázu nových propagačních materiálů,“ říká Zuzana Smotlachová, vedoucí odboru prezentace a marketingu magistrátu, a dodává: „Chceme-li oslovit potencionálního návštěvníka, je třeba ho zaujmout.“

Novinkou propagační kolekce je kapesní Průvodce městem, který doposud v Plzni chyběl. Návštěvník v něm najde jak všeobecná data o Plzni a stručnou historii, tak i potřebné údaje o ubytování, gastronomii nebo praktické turistické informace. „Představujeme v něm také prohlídkový okruh centrem města s popisem všech zajímavých míst a zájemci v něm najdou základní informace o kultuře a volnočasových aktivitách pro děti i dospělé,“ doplňuje Smotlachová. Průvodce je zatím k dispozici v českém jazyce. Německá a anglická verze se připravují.

Enjoy it! je název nové reprezentační brožury, která představuje Plzeň kromě češtiny ve třech světových jazycích, v angličtině, němčině a francouzštině, z nejrůznějších pohledů. „Jako zajímavou turistickou destinaci, jako město s bohatou historií a výjimečnou kulturní tradicí, která vyústila v zisk titulu Evropské hlavní město kultury 2015, jako vzdělanostní a industriální metropoli západních Čech,“ vyjmenovává Zuzana Smotlachová.

Proměnu zaznamenal časopis pro návštěvníky města s názvem „Užij si Plzeň“. Vychází jednou za půl roku ve třech jazykových mutacích, češtině, angličtině a němčině, a nabízí celou řadu pro turisty zajímavých rubrik. V časopise je množství informací o turisticky zajímavých místech a užitečné informace pro návštěvníky města. Každé číslo se navíc věnuje kulturním zajímavostem daného období a novinkám z Plzeňského kraje.

Již tradiční součástí kolekce jsou skládací mapa města a soubor praktických brožur, mezi které patří Základní brožura o Plzni, Turistické cíle, Ubytování, Gastronomický průvodce, Plzeň pro děti a Kultura 2013, jež návštěvníkům nabízí přehled nejdůležitějších kulturních událostí tohoto roku.